Hasar Anında

Hasar anında ve sonrasında yapılması gerekenler

Herhangi bir hasar yaşamanız durumunda ilk olarak 444 4 729 numaralı Ray İletişim Merkezi’mizden bizi arayınız. İletişim Merkezi’nden acil yardım hizmeti talep edebilir ve hasar bildirimi yapabilirsiniz.

Oto hasarlarında dosya açılabilmesi için aracın servise çekilmiş olması gerekmektedir. Aracınızı Hızlı Onarım Merkezlerimizi tercih etmeniz durumunda size özel avantajlardan da yararlanabilirsiniz.

Hasar ihbarı için sizden istenecek bilgiler:

  • Poliçe numarası
  • TC Kimlik / Vergi Numarası
  • Hasar tarihi
  • Tahmini hasar miktarı
  • Sigortalının veya irtibat kurulması istenen kişinin telefonu
  • Ekspertiz yapılacak yerin adresi ve iletişime geçilecek kişinin telefonu

İhbar sırasında size bir hasar dosya numarası verilecektir. Hasar dosyanızı takip edebilmeniz için gerekli olan bu hasar dosya numaranızı mutlaka not ediniz.

Hasar sonrasında size en hızlı şekilde hizmet sunabilmemiz için sizden istenen gerekli evrakları en kısa sürede eksperinize iletmeniz gerekmektedir.

Tüm sorularınız veya dosyanızın durumunu öğrenmek için 444 4 729 numaralı Ray İletişim Merkezi’mizi arayabilir veya web sitemizdeki Hasar Dosya Sorgulama linkinden bilgi alabilirsiniz.